Başbakan alan elimi olacak yoksa veren el mi ?
Bir son bahar akşamıydı
Kış o soğuk yüzünü
Hafif hafif histertimeye başlamıştı
Kimilerini tatlı
Kimilerinide telaş kağlamıştı
kimileri
kartal kayada, Uludağda,
Palandökende ve belkide
Alplerde kayak yapmanın
kışın tadını çıkaracaktı
Oysa ki kimilerde vardı ya
Evinin odununu, kömürünü
Kışlık erzağını hazırlamanın
Derdine düşmüştü
Ki ailesi çetin kış günlerinde
Kimseye mutaç olmasın
Rahat etsin.
Yine kimileride vardı
Onlar için kış
Ölüm kalım mücadesiydi
Onlar soğuktan
Tir tir titreyecekti
Belki
Bir sığınma evi bulacak
Belki camilerde
Gizliden gizliye yatacak
Yada sokaklarda
Parklarda, banklarda
Dip köşelerde uyuyacak
Soguk gecelerin esiri olacaktı
Kim bilir Güneşin Doğdugunu
Bir daha göremyecekti
Günş onun için doğmayacaktı
Kıış gecelerinin ayazı
Azledecekti onu bu hayattan.
Türkiye Büyük Bir Ülke
Türkiye Güçlü Bir Ülke
Bunu bilmeyen yok
Bölgesinde olsun
Avrupada, Amerikada
Asyada öncü bir ülke
Gerek yaptığı insani yardımlarla
Gerekse
Afet bölgelerinde yaptığı
Teknik destek, arama, kurtarma
Ve buna benze insani yardımlarda
Herkesden önce gelir
Somali'ye, Filistin>'e, Bosna'ya
Mısır'a, Suriye'ye, Afrika'ya
Diğer bütünülkelere yaptığı
Desteklerden, katkılarından dolay
Ülkemizi
Türkiye'yi ayakta alkışlamak lazım
Şimdi herkes kalksın alkışlasın
Hadi hemen şu anda alkışlayalım.
Şimde gel gelelim
Bam teline
Zurnanın zort dediği yere
Kırılma toktasına
Ve Fay hattına
Bütün bu yardımları yapın
Yapmayın diyen olmaz size
Ancak !
Kışın evsizlerimizin
Barına bileceği bir lojmN Yapmak
Gerek sağlık hizmeti vermek
Bir tas sıcak çorba
Bir tabak yemek yedirmek
O kadar zor olmasa gerek
Yollarda halkın güvenliği yok denecek kadar az
Işıklanrıma yetersiz
Her köşeden bir ballly ve
Tiner bağımlısı çıkabiliyor
Bunları topluma kazandırmak lazım bence
Ama bir işi yaparken
Tam ve yerinde yapmak lazım
Dünya'ya elini açarken
Kendi öz değerlerinide unutmayacaksın
SAYIN
BAŞBAKANIM
RECEP TAYYİP ERDOĞANIN DEDİĞİ GİBİ
Veren el alan elden üstündür...
Bundam önceki hükümetler
Maalesef veren el olmadı hiç
Hep aldılar aldılar
Vermeyi öğrenemediler bir türlü
Tansu ciller geldi çöp vergi
Öteki geldi falan vergisi filan vergisi
Ötv, Öiv.Kdv ve bide İtv
Şimdi İtv ne diye soracaksınız
yani itele babam itele
Hep kazıgı vatandaş yedi sözün özü
Şimdi artık
SAYIN BAŞBAKANIM
Elinize göreceğiz
Veren elmisiniz ? , Alan elmisiniz ?
Can Dostlarım
Benim Kalemimin mürekkebi bitmez
Kelime ve cümlelerimde tükenmez
O yüzdendir ya
Artık burada son noktayı koyarken
Affınıza sığınarak
Büyüklerin ellerinden
Küçüklerin gözlerinden muhabbetle öperim
Selametle
Kadir bakkal.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder