5 Mayıs 2012 Cumartesi

YANİ SEN DEMEK

YANİ SENDEMEK
SEVMEK DEMEK

herşey ikimiz demek aslında
sen ben'nim bende sen'im
yani tek yürek
yani ölesiye sevmek
sevmenin sevilmenin mutluluguyla
bir birimizi özlemek

birimizin canı yandıgında
onu görmeden hissede bilmek
yani yaşamak
yani yani yani

yani bir su gibi
yani bir aş gibi
yani yaşamak gibi
yani yani yani

özlemlerle,hasretlerle,
duygu,düşüncelerle
bakışlardaki içtenlikle
yani sevmekle
yani sendek
sevmek demek
sevmek demek
sevmek demek yani

ZALİM

ZALİM

Bir gün beni anlayacak
Ama çok gec kalacaksın
Her gün her fün ağlayacak
Sende pişman olacaksın

Son pişmanlık fayda etmez
Gönül arar çare gelmez
Yakan zalim yıkan zalim
Hasretin kahrı çekilmez
Yakan zalim yıkan zalim
Dünyanın kahrı çekilmez

Fayda etmez dönsen geri
Öldürdün bende ki seni
Fayda etmez dönsen geri
Öldürdün bende ki beni
Seni hain kalpsiz seni
Öldürdün bu yüreğimi
Seni hain kalpsiz seni
Kör olası zalim seni

Yıllardır çileme ortak sanmıştım
Ama seni yanlış yanlış tanıdım
O sahte yüzüne nasıl aldandım
Git vicdansız git
Git uzaklara
Son pişmanlık fayda etmez
Git uzaklara

Bak şimdi kederde yastayım
Söyle mutlumusun
Akan göz yaşlarını sil sil artık dursun
Bu yaptıgın yanına kar kalmaz
Bir gün uöarım bir gün
Sende Allah'ından bulursun

Fayda etmez dönsen geri
Öldürdün bende ki beni
Fayda etmez dönsen geri
Öldürdün bu yüreğimi

Ya bir lale yada güldür
Kabrimin tek hediyesi
Ya bir tale yada güldür
ya da bir damla göz yaşı

ZALİM DÜNYA

ZALİM DÜNYA

Gelen vuruyor giden vuruyor
Hal hatrımı kimse sormuyor
Dostluk, kardeşlik kimse bilmiyor
Şu zalim fani dünyada

Dertlimi doğmuştum ki ben anamdan
Gayrı uzak yardan sıladan
Dostluk olmaz inan paradan
Sabret her şeyi bilir görür yaradan

Herşeyin bedeli var ağır ödenir
İnsan bir gün avuc açıp dilenir
Sen öldükten sonra kıymetin bilinir
Şu zalim afani dünyada

Ey dostum uyan bu gafil uykudan
Heşeyi bilir görür yaradan
Unutma ki aldatandır aldanana
Şu zalim fani dünyada

Unutma ki kefende cep bulunmaz
Düşme kardeş düşenin dostu olmaz
Arkandan kimse yanıp ağlamaz
Şu zalim fani dünyada

Şunu bil olan ölene olur
Hak adalet bir gün yerini bulur
Gerçeği anlarlar ama geç olur
Şu zalim fani dünyada

ZATEN NE ZAMAN OLDUN Kİ

ZATEN NE ZAMAN OLDUN Kİ

Yapa yalnızım, çok yalnızım
Sana ihtiyacım var
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
       Zaten ne zaman oldun ki

Dertlerimle baş başayım
Bin bölük bin parçayım
Her an isyanda ağlamaktayım
Her an firarda kaçmaktayım
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
       Zaten ne zaman oldun ki

Yoksun ihtiyacım olduğu zaman
Yoksun gözlerimden yaşlar aktığı zaman
Yoksun dertlerim derpleştiği zaman
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
      Zaten ne zaman oldun ki

Yürüyorum uzun tiren raylarında
Gidiyorum çok ama çok uzaklara
Yapa yalnız çıkıyorum
Dönüşü olmayan bu yolculuğa
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
      Zaten ne zaman oldun ki

Ben gidiyorum buralardan
Çok ama çok uzaklara
Beni kimsenin arayıpta bulamayacağı
Acı, hüzün ve kahkahanın olmadığı
Kahpe dünyanın yalancı insanlarından kaçıyorum

Kaçmak neyi halleder bilmiyor bilmiyorum
Ama yinede kaçıyorum.
dönüşü olmayan bu yolculuğa
Yapa yalnız ve sensiz çıkıyorum
Bir daha hiç geri dönmemek üzere
Bir daha seni görmemek üzere gidiyorum

Gidiyorum
Elveda dünyanın şerefsiz nağmeleri
Elveda hayatın anlamsız buğseleri
Elveda yaşamın keşmekeşleri
Elveda insanım diye gecinenler
Elveda çiçekler Elveda kuşlar
Hepinize elveda.
Hepinize elveda
Sanada elveda gülüm
Sanada, sanada, sanada

DÜSLERİMDEKİ HAYALLERİM

ÇOCUKLUĞUM VE
DÜSLERİMDEKİ HAYALLERİM

Daha küçücük bir çocukken
Hiç birşeyin farkında değildik
Her şey toz pembeydi bize
Biz ise alemler ötesinde.

Kendi dünyalarımız vardı
İçimizde yeşerttiğimiz
Kendi rüyalarımız vardı
Süsleyip püslediğimiz.

Kocaman düşlerimiz vardı
Bitmeyen hayallerimiz
O kadar saf ve o kadar temiz
Pırıl pırıldı düşüncelerimiz.

Çocukluk bu ya işte
Kimimiz doktor olmak ister di
Kimimiz ise öğretmen
Kimimiz polis olmak ister di
Kimimiz hemşire
Hatta pilot olmak isteyenler
Aya çıkacam diyenlerimiz vardı. :))

Kızlar bir birlerini kıskanır
Cindy bebeklerini saklar
Evcilik oynarlardı
Erkekler misket oynar
Yenilince kavga çıkarırdı
topa vurup mahallede
kırılmadık cam bırakmazlardı. :))

Zaman hızla ilerledi
Ve bizlerde büyüdük
Şimdi nerede o günler
Çocukluğum nerde diyoruz.

Keşke hiç büyümeseydik
Büyük olmasaydık hiç
Hayatın bu kadar zor
Riyalarla dolu oldugunu
Nerden bile bilirdik.

Biz o zamanlar daha saftık
Tertemizdik, paktık
Pırıl pırıl ve aktık
Büyüdük kendimizi yaktık.

Benimde düşlerimde hayallerim vardı
Tıbkı sizler gibi
Banada hayat toz pembe bahardı
Beşerip filizlenecek gibi.

Oysa ki
Şimdi hayat içinde yogrulan
Bazen ezilip bazende dogrulan
Gece gündüz yorulan
Bir beden içinde can çekişiyoruz.
Oysa ki benimde düşlerim vardı
Toz pembe hayallerim
Çocukluğum nerde anne
Biz büyüdük kirlendi dünya anne



KAN DAMLALARI

KAN DAMLALARI

Kar yağdı bürüdü yorgan gibi dört bir tarafı
kırmızıya boyadı bembeyaz karı
Damla damla damlayan
kan damlaları

Çocuktum, saf, temiz ve masumdum
Elime damladı kan damlaları
Yıprandım yoruldum
Tükendi nakti ömrüm
İçime damladı kan damlaları

Bir yanar dağın kıraterindeki
Volkan gibiyim
Patladı patlayacak
Yüreğimden sızan kan damlaları

Yüreğim param parça
Ellerimde kelepçeler
Ayağımda pranga
Gönül sarayım yıkılmış
Gönlüm firarda
İçime damladı kan damlaları
Damla damla, damla damla

Başbakan alan el'mi olacak yoksa veren el mi ?

Başbakan alan elimi olacak yoksa veren el mi ?

Bir son bahar akşamıydı
Kış o   soğuk yüzünü
Hafif hafif histertimeye başlamıştı
Kimilerini tatlı
Kimilerinide telaş kağlamıştı

kimileri
kartal kayada, Uludağda,
Palandökende ve belkide
Alplerde kayak yapmanın
kışın tadını çıkaracaktı

Oysa ki kimilerde vardı ya
Evinin odununu, kömürünü
Kışlık erzağını hazırlamanın
Derdine düşmüştü
Ki ailesi çetin kış günlerinde
Kimseye mutaç olmasın
Rahat etsin.

Yine kimileride vardı
Onlar için kış
Ölüm kalım mücadesiydi
Onlar soğuktan
Tir tir titreyecekti

Belki
Bir sığınma evi bulacak
Belki camilerde
Gizliden gizliye yatacak
Yada sokaklarda
Parklarda, banklarda
Dip köşelerde uyuyacak
Soguk gecelerin esiri olacaktı
Kim bilir Güneşin Doğdugunu
Bir daha göremyecekti
Günş onun için doğmayacaktı
Kıış gecelerinin ayazı
Azledecekti onu bu hayattan.

Türkiye Büyük Bir Ülke
Türkiye Güçlü Bir Ülke
Bunu bilmeyen yok
Bölgesinde olsun
Avrupada, Amerikada
Asyada öncü bir ülke
Gerek yaptığı insani yardımlarla
Gerekse
Afet bölgelerinde yaptığı
Teknik destek, arama, kurtarma
Ve buna benze insani yardımlarda
Herkesden önce gelir

Somali'ye, Filistin>'e, Bosna'ya
Mısır'a, Suriye'ye, Afrika'ya
Diğer bütünülkelere yaptığı
Desteklerden, katkılarından dolay
Ülkemizi
Türkiye'yi ayakta alkışlamak lazım

Şimdi herkes kalksın alkışlasın
Hadi hemen şu anda alkışlayalım.

Şimde gel gelelim
Bam teline
Zurnanın zort dediği yere
Kırılma toktasına
Ve Fay hattına

Bütün bu yardımları yapın
Yapmayın diyen olmaz size
Ancak !
Kışın evsizlerimizin
Barına bileceği bir lojmN Yapmak
Gerek sağlık hizmeti vermek
Bir tas sıcak çorba
Bir tabak yemek yedirmek
O kadar zor olmasa gerek

Yollarda halkın güvenliği yok denecek kadar az
Işıklanrıma yetersiz
Her köşeden bir ballly ve
Tiner bağımlısı çıkabiliyor
Bunları topluma kazandırmak lazım bence

Ama bir işi yaparken
Tam ve yerinde yapmak lazım
Dünya'ya elini açarken
Kendi öz değerlerinide unutmayacaksın

SAYIN
BAŞBAKANIM
RECEP TAYYİP ERDOĞANIN DEDİĞİ GİBİ
Veren el alan elden üstündür...

Bundam önceki hükümetler
Maalesef veren el olmadı hiç
Hep aldılar aldılar
Vermeyi öğrenemediler bir türlü
Tansu ciller geldi çöp vergi
Öteki geldi falan vergisi filan vergisi
Ötv, Öiv.Kdv ve bide İtv
Şimdi İtv ne diye soracaksınız
yani itele babam itele
Hep kazıgı vatandaş yedi sözün özü

Şimdi artık
SAYIN  BAŞBAKANIM
Elinize göreceğiz
Veren elmisiniz ? , Alan elmisiniz ?

Can Dostlarım
Benim Kalemimin mürekkebi bitmez
Kelime ve cümlelerimde tükenmez
O yüzdendir ya
Artık burada son noktayı koyarken

Affınıza sığınarak
Büyüklerin ellerinden
Küçüklerin gözlerinden muhabbetle öperim
Selametle

Kadir bakkal.