5 Mayıs 2012 Cumartesi

ZATEN NE ZAMAN OLDUN Kİ

ZATEN NE ZAMAN OLDUN Kİ

Yapa yalnızım, çok yalnızım
Sana ihtiyacım var
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
       Zaten ne zaman oldun ki

Dertlerimle baş başayım
Bin bölük bin parçayım
Her an isyanda ağlamaktayım
Her an firarda kaçmaktayım
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
       Zaten ne zaman oldun ki

Yoksun ihtiyacım olduğu zaman
Yoksun gözlerimden yaşlar aktığı zaman
Yoksun dertlerim derpleştiği zaman
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
      Zaten ne zaman oldun ki

Yürüyorum uzun tiren raylarında
Gidiyorum çok ama çok uzaklara
Yapa yalnız çıkıyorum
Dönüşü olmayan bu yolculuğa
Ama sen yine yoksun
Yoksun benim yanımda
      Zaten ne zaman oldun ki

Ben gidiyorum buralardan
Çok ama çok uzaklara
Beni kimsenin arayıpta bulamayacağı
Acı, hüzün ve kahkahanın olmadığı
Kahpe dünyanın yalancı insanlarından kaçıyorum

Kaçmak neyi halleder bilmiyor bilmiyorum
Ama yinede kaçıyorum.
dönüşü olmayan bu yolculuğa
Yapa yalnız ve sensiz çıkıyorum
Bir daha hiç geri dönmemek üzere
Bir daha seni görmemek üzere gidiyorum

Gidiyorum
Elveda dünyanın şerefsiz nağmeleri
Elveda hayatın anlamsız buğseleri
Elveda yaşamın keşmekeşleri
Elveda insanım diye gecinenler
Elveda çiçekler Elveda kuşlar
Hepinize elveda.
Hepinize elveda
Sanada elveda gülüm
Sanada, sanada, sanada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder